Salesforce introduceert nieuwe Service Cloud Lightning Snap-ins

Amsterdam, 26 mei 2016 - Salesforce, hét customer success platform en ‘s werelds marktleider op het gebied van CRM, introduceert vandaag diverse ‘snap-ins’ voor zijn Service Cloud Lightning-platform. Dankzij deze nieuwe opties, die eenvoudig en snel kunnen worden ingezet, zijn klanten in staat op een effectieve manier gepersonaliseerde diensten te bieden op elk soort apparaat. Met de Service Cloud Lightning Snap-ins kan elke organisatie snel een contextuele en moderne service-ervaring opzetten door eenvoudig opties zoals Cases, Knowledge, Live Chat, SOS en Tap-to-Call toe te voegen aan hun mobiele en web-apps. De Salesforce SOS Snap-in beschikt nu tevens over tweeweg-video en chat-functionaliteit waardoor servicemedewerkers problemen van klanten snel in kaart kunnen brengen en een oplossing kunnen bieden.

De nieuwe Service Cloud Lightning Snap-ins beschikken over nieuwe, innovatieve technologie, waaronder:
Nieuwe Unified Snap-in Software Development Kit (SDK) voor het web: Hierdoor hebben gebruikers zowel op het web als op hun mobiele telefoon dezelfde ervaring.
Nieuwe iOS en Android Unified Snap-In voor mobiel waarmee klanten met een enkele mobiele SDK snel Salesforce SOS, Knowledge, Cases en Tap-to-Call kunnen toevoegen.
Nieuwe Salesforce SOS met tweeweg-video waarmee een (service)medewerker en een klant met elkaar kunnen videobellen via een mobiele telefoon.

Suitsupply maakt al langer gebruik van Salesforce SOS. “De missie van Suitsupply is dat we graag een persoonlijke ervaring willen bieden aan elke klant”, zegt Martijn van der Zee, Marketing Director bij Suitsupply. “Aangezien klanten steeds meer gebruikmaken van digitale en sociale kanalen in hun customer journey, waren wij op zoek naar een manier om klanten de persoonlijke aanpak die ze in onze winkels krijgen ook te laten ervaren tijdens hun digitale aankoop. Salesforce-diensten zoals SOS stellen onze stylisten in staat om die persoonlijke ervaring via het digitale kanaal te bieden.”

Het volledige, Engelstalige persbericht over deze aankondiging is hier te vinden.

Over Salesforce
Salesforce, hét customer success platform, en ‘s werelds marktleider op het gebied van CRM, stelt bedrijven in staat op een geheel nieuwe manieren verbinding te maken met hun klanten. Ga voor meer informatie over Salesforce (NYSE: CRM) naar www.salesforce.com.

Alle services en/of features die nog niet zijn verschenen en waarnaar wordt verwezen in dit, of in andere persberichten of publieke statements, verschijnen mogelijk niet op tijd of zelfs helemaal niet. Klanten die Salesforce-applicaties aanschaffen moeten hun aankoopbeslissingen maken op basis van features die op dat moment beschikbaar zijn. Salesforce heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en heeft verder kantoren in Europa en Azië. Het bedrijf staat genoteerd aan de New York Stock Exchange onder het ticker-symbool ‘CRM’. Ga voor meer informatie naar: http://www.salesforce.com/nl of bel: 0800 - 0200 431.

© 2016 salesforce.com, inc. All rights reserved. Salesforce, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, AppExchange, Salesforce Platform, and others are trademarks of salesforce.com, inc. Other brands featured herein may be trademarks of their respective owners

Voor meer informatie:
Salesforce Nederland